Kim jesteśmy

Administratorem Twoich danych jest spółka:


MDM REMET S.C.
NIP: 6351833175
ul. Na Wierzysko 4, 43-175 Wyry


Kontakt do Administratora: biuro@mdm-remet.pl

Komentarze

Kiedy odwiedzający zostawiają komentarze w witrynie, zbieramy dane pokazane w formularzu komentarzy, a także adres IP odwiedzającego i nazwę użytkownika przeglądarki, aby pomóc w wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków utworzony na podstawie Twojego adresu e-mail (zwany także hashem) może zostać przesłany do usługi Gravatar, aby sprawdzić, czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu Twojego komentarza Twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście Twojego komentarza.

Twoje prawa – cele i podstawy przetwarzania

Twoje prawa jako osoby, której dane dotyczą:
• Prawo dostępu (art. 15 RODO),
• Prawo do sprostowania (art. 16 RODO),
• Prawo do przenoszenia danych (Art. 20 RODO),
• Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
• Prawo do bycia zapomnianym (Art. 17 RODO),
• Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (Art. 18 RODO).


Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:


Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest zgodne z postanowieniami RODO i wszystkimi
innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych. Podstawy prawne
przetwarzania danych wynikają w szczególności z art. 6 RODO.
Używamy twoich danych do celów obsługowych, wypełniania zobowiązań umownych i prawnych,
do oferowania produktów i usług oraz do utrzymania relacji z klientami.
Twoja zgoda również stanowi podstawę prawną przetwarzania danych. W tym zakresie
informujemy Cię o celach przetwarzania danych i prawie do wycofania Twojej zgody.

Wdrożyliśmy odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, aby zapewnić
optymalną ochronę przechowywanych przez nas danych przed przypadkową lub celową
manipulacją, utratą, zniszczeniem lub dostępem osób nieuprawnionych. Poziomy
bezpieczeństwa są stale przeglądane i dostosowywane do nowych standardów bezpieczeństwa.
Wymiana danych do i z naszej strony internetowej jest szyfrowana.

Cookies

Jeśli zostawisz komentarz na naszej stronie, możesz wyrazić zgodę na zapisywanie swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail i strony internetowej w plikach cookie. Są one dla Twojej wygody, abyś nie musiał ponownie wpisywać swoich danych, gdy zostawisz kolejny komentarz. Te pliki cookie będą działać przez rok.

Jeśli odwiedzisz naszą stronę logowania, ustawimy tymczasowe ciasteczko w celu określenia, czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i jest wyrzucane po zamknięciu przeglądarki.

Po zalogowaniu utworzymy również kilka plików cookie, aby zapisać dane logowania i opcje wyświetlania ekranu. Pliki cookie logowania działają przez dwa dni, a pliki cookie opcji ekranu przez rok. Jeśli wybierzesz opcję „Zapamiętaj mnie”, Twój login będzie obowiązywał przez dwa tygodnie. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, pliki cookie logowania zostaną usunięte.

Przekazywanie danych

Przekazujemy Twoje dane stronom trzecim w zakresie określonym ustawowo lub na podstawie
zgody. We wszystkich innych przypadkach informacje nie będą przekazywane stronom trzecim,
chyba że jesteśmy do tego zobowiązani z uwagi na obowiązkowe przepisy prawne (obowiązek
ujawniania informacji organom nadzorczym lub organom ścigania).

Okres przechowywania danych

Przechowujemy Twoje dane tak długo, jak jest to wymagane przepisami prawa.
Należy pamiętać, że liczne ustawowe okresy przechowywania wymagają przechowywania
danych przez określony czas. Dotyczy to w szczególności obowiązków związanych z podatkami i
sprawozdawczością.
Możemy również przechowywać dane, jeśli wyrazili Państwo na to zgodę, lub w przypadku
sporów prawnych, korzystamy z dowodów w ustawowym terminie przedawnienia, który może
wynosić do 30 lat; standardowy okres przedawnienia wynosi 3 lata.

Kategorie danych, źródła i pochodzenie danych

Przetwarzane przez nas dane są określone przez odpowiedni kontekst: zależy to od tego, czy na
przykład składasz zamówienie przez Internet, wpisujesz żądanie w naszym formularzu
kontaktowym lub chcesz wysłać do nas wniosek lub złożyć skargę.
Zbieramy i przetwarzamy następujące dane podczas odwiedzania naszej strony internetowej:
• Nazwa dostawcy usług internetowych
• Używana przeglądarka internetowa i system operacyjny
• Informacje o tym, jak do nas trafiłeś np. poprzez strony partnerów, wyszukiwarki Google
• Adres IP przydzielonego dostawcy usług internetowych
• Informacje o podstronach odwiedzanych na naszej stronie + datę i godzinę
Powyższe dane zbierane są w ramach narzędzia Google Analitycs, które służy do anlizy ruchu na
stronie Internetowej. Więcej informacji odnośnie zbierania danych znajdziesz poniżej:
https://support.google.com/analytics/answer/6318039?hl=pl
https://support.google.com/analytics/answer/2799357?hl=pl
Ze względów bezpieczeństwa technicznego (w szczególności w celu ochrony przed próbami
ataków na nasz serwer sieciowy) dane te są przechowywane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. F RODO